Copperwood

لازم به توضیح است که در این وبلاگ سعی میشود که مطالب مرتبط با طراحی داخلی از صفحات و سایت های مرتبط باز نشر گردد.

Copperwood

لازم به توضیح است که در این وبلاگ سعی میشود که مطالب مرتبط با طراحی داخلی از صفحات و سایت های مرتبط باز نشر گردد.

۱۰ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های نقلی

آشپزخانه : داشتن آشپزخانه بزرگ آرزوی هر خانم خانه داری است.اما بیشتر ما مجبور هستیم با آشپزخانه های کوچک تر از آنچه توقع داریم کنار بیاییم. در بیشتر خانه های ایرانی شاهد آشپزخانه هایی کوچک هستیم که اغلب برای چیدمان وسایل در ان ها با مشکل روبرو هستیم.مشکلاتی مثل کم بودن تعداد کابینت ها، یا گوشه هایی که اگر برای آن ها برنامه ریزی می شد تبدیل به فضاهایی کاربردی در آشپزخانه ها می شدند. از این رو چیدانه تصمیم گرفته است تا برای شما دوستان و همراهان همیشگی ایده هایی برای کاربردی تر شدن فضاهای آشپزخانه و بهبود عملکرد کابینت ها جمع آوری کند.فراموش نکنید که طراحی داخلی منزل تان بازتابی از شخصیت شماست.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

آشپزخانه کوچک کاملا باز با قابلیت بسته شدن

آشپزخانه کوچک بالا تنها شامل یک دیوار است و تمام کابینت ها در یک سمت واقع شده و ۳  ایده مبتکرانه در طراحی آن به کار رفته: ۱. درب کشویی که هر زمان نیاز شد می توان آشپزخانه را از دید پنهان کرد.
۲. اتصال ماکروفر به کابینت بالایی برای ایجاد سطح پیش خان بیشتر که در آشپز خانه های کوچک خیلی مهم است.
۳. استفاده ازدرب های بدون دستگیره برای در  کابینت های بالایی آشپزخانه.

در مطلب بهترین مکان برای وسایل برقی در آشپزخانه برای شما راه حل هایی را مطرح کردیم که به کمک آنها بتوانید تجهیزات جاگیر روی سطح کابینت ها در آشپزخانه های کوچک را به صورت کاربردی جا به جا کنید

آشپزخانه باریک با کابینت های یکطرفه

کابینت های یکطرفه برای آشپزخانه های باریک 

در آشپزخانه های باریک کابینت های یکطرفه فضای حرکت را بازتر می کند و همچنین مانند عکس بالا می توانید از امتداد سطح کانتر به عنوان فضای کوچک غذاخوری استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت مناسب برای مواد شوینده و وسایل تمیزکاری خانه در آشپزخانه

بهترین جا برای وسایل تمیز کاری از جاروبرقی و مواد شوینده و تی و دستمال و ... در آشپزخانه است در صورتی که مهم است که این وسایل در کابینتی جداگانه قرار داده شوند. کابینت های بلند کمد شکل که با اکسسوری های مناسب طبقه بندی شده راه حل خوبی برای نظم دهی آشپزخانه  است.

سطل زباله درکشو آشپزخانه

جای مناسب سطل زباله درآشپزخانه کوچک

در آشپزخانه های کوچک همیشه پیدا کردن جایی مناسب برای سطل زباله یک معضل است به ویژه اگر دوستدار محیط زیست باشید و بخواهید دو سطل جداگانه برای زباله های خشک و تر داشته باشید از کابینت هایی با سطل زباله توکار استفاده کنید تا دیگربه دنبال جای مناسب برای سطل زبالعه در فضای کوچک آشپزخانه نگردید. 

کابینت های سفید رنگ چوبی برای آشپزخانه های مدرن

طراحی هوشمندانه برای گوشه ها در آشپزخانه

معمولا در آشپزخانه ها طراحی درستی برای کابینت هایی که در گوشه قرار می گیرند، صورت نمی گیرد. استفاده از این مدل کشو ها می تواند فضاهای مرده و کم کاربرد آشپزخانه شما را به فضاهایی پر کاربرد و کارآمد تبدیل کند. این کشو ها را می توان ایده های نو برای نظم دهی به وسایل آشپزخانه نامید و از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانهاستفاده کرد.

طراحی شلف برای کنار پنجره در آشپزخانه های کلاسیک

شلف عنصری کاربردی برای آشپزخانه ای جمع و جور

وجود امکانات بی نظیر در آشپزخانه های جمع و جور می تواند به کاربردی تر شدن فضاهای داخلی آشپزخانه کمک کند. شلف ها یکی از این امکانات را برای شما فراهم می کنند. شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا محسوب می شود و به شما کمک می کند تا از دیدن وسایل و لوازم دکوری آشپزخانه تان لذت ببرید.

طراحی کابینت های خلاقانه برای آشپزخانه

از هر فضایی برای نظم دهی به آشپزخانه استفاده کنید.

برای طبقه بندی و نظم دهی آشپزخانه از هر فضایی که می توانید استفاده کنید. فضای زیر کابینت های دیواری بهترین مکان برای تعبیه کشو هایی برای برخی وسایل دم دستی است. درست کردن این کشوها بسیار راحت و مقرون به صرفهاست و می توانید از آن ها استفاده های بسیاری داشته باشید.

نظم دهی به کشوهای آشپزخانه

نظم دهی کشوهای آشپزخانه را فراموش نکنید.

برای این که آشپزخانه کوچک تان خیلی شلوغ نشود و بتوانید به راحتی به هر انچه که می خواهید دست پیدا کنید.نباید از نظم دهی به کشو ها غافل شوید. معمولا کشو های آشپزخانه بسیار نامرتب و درهم برهم است. اما با استفاده از اینترفندهای دکوراسیون حتی به کشوهای خود نیز می توانید نظم و ترتیب ببخشید.

نظم دادن به کشوهای چوبی آشپزخانه

طبقه بندی و نظم دهی به کشو های چوبی آشپزخانه

کشوهای چوبی را به راحتی می توان نظم دهی کرد. به این ترتیب که در زمانی که کشوهای آشپزخانه خود سفارش می دهید از سازنده آن می خواهید که داخل کشو ها را برای تان شبکه بندی کند. به این صورت آشپزخانه کوچک شما از همان ابتدا بر پایه نظم و ترتیب بنا شده است.

صفحات چوبی تاشو برای اشپزخانه مدرن

استفاده بهینه از فضای آشپزخانه

اگر خانه ای کوچک دارید و نمی توانید از میز های غذاخوری استفاده کنید، می توانید در فضای آشپزخانه کوچک تان از صفحات ام دی اف تاشو در زیر پنجره آشپزخانه تان به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید. این صفحات تاشو استفاده های دیگری نیز دارند و می توانند کمک حال شما در آشپزخانه باشند.

طراحی کابینت های خلاقانه برای آشپزخانه های امروزی

این هم نمونه دیگری از استفاده خلاقانه از صفحات تاشو در آشپزخانه ها. همان طور که گفته شد این صفحات چوبی تا شو کارایی های بسیاری دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.